2006年1月11日

報業風起雲湧時

報業風起雲湧時

今日中環最熱門話題,就係《信報》賣盤既消息。不過正所謂春江水暖鴨先知,報紙市場有幾惡搞,點都唔到中環友扮專家。當然來者用心亦唔係我地呢的尋常百姓可以理解得到!欲知後事如何,就惟有等下回分解。

利世民聽完班中環友既言論,覺得佢地當正《信報》係曼聯,而小小超就係 Malcolm Glazer。可以肯定一樣野,就係林老先生同曹老前輩兩位既招牌,一定至少同《信報》既招牌一樣咁值錢。如果只係買《信報》又唔買埋呢兩位前輩,咁就同買曼聯唔要費格遜一樣,捉到鹿唔識脫角也。
中環友講黎講去,都離唔開媒體老闆既政治立場同私人利益。利世民無咁好氣同佢地討論呢一個虛疑問題,因為去到最後,呢的杞人憂天既諗法都係自己嚇自己居多。

讀者先係老闆

中環友自視高人一等,視其他讀者無腦乎?如果有人違背市場原則,講埋的唔三唔四既野,好快就會畀讀者離棄。當然,有報紙真係完全唔計較賺唔賺錢,不過事實係佢地又唔係好多讀者播!中環友係唔係諗得太多呢?講到底,讀者先至係一份報紙既真正老闆。

其實報紙又神奇又神聖。以今時今日互聯網既普及,報紙重有生存空間確係神奇。利世民覺得市民買報紙,除左想睇新聞之外,最緊要係買記者同編輯既專業操守同眼光,呢樣就係報紙神聖之處,唔係一般網站可以一時三刻建立得到。辦報紙要唔少投資,係一種承擔,亦係報紙公信力一種來源。重有一點就係,讀者買一份報紙,其實係支持緊一把講佢心底話既聲音,呢個亦都係蘋果日報既精神。

反而利世民最擔心者,係報紙難搵錢。前輩遲唔賣早唔賣,偏偏依家至賣,睇怕都係覺得生意唔再好做。老實講,人家曼聯賣盤關我鬼事咩?踢緊車路士既利世民,最驚係的人唔睇英超轉睇西甲者!